Facebook Flickr YouTube Sejmometr

Region: Najważniejsze są potrzeby społeczności lokalnych [WIDEO]

Dodano: 01 kwietnia 2014

Foto

Walka o dwa mandaty, które dotąd mieliśmy, to jest walka, którą powinniśmy wygrać, to jest to minimum jakie sobie stawiamy. Maksimum, czyli większa liczba mandatów, jest bardzo trudno osiągalne. Jeśli w Wielkopolsce będzie wysoka frekwencja, to mamy szansę powalczyć o więcej mandatów -  stwierdziłem wczoraj (31.03.) w Wywiadzie Teleskopu.

 

 

Wyrównana stawka

 

Moim zdaniem, nasza pierwsza trójka na liście jest bardzo interesująca, każda osoba z innego powodu. Jedynka jest znakomita - minister Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, bliski współpracownik premiera. Nasza dwójka to znany przede wszystkim z promocji przedsiębiorczości i deregulacji, czyli likwidowania uciążliwych przepisów Adam Szejnfeld, dawny wiceminister gospodarki. Trzeci na liście jest już od 9 lat marszałek województwa wielkopolskiego Marek Woźniak, który jest bardzo wysoko oceniany przez samorządowców i mieszkańców. Stawka jest więc rzeczywiście bardzo wyrównana.

 

Filip Kaczmarek i Waldy Dzikowski sami zrezygnowali z uczestnictwa w liście ze względu na brak miejsca pierwszej trójce, którą dyktował premier. Tak doświadczonych polityków bez wątpienia trzeba wykorzystywać. Waldy Dzikowski będzie się dalej spełniał w Sejmie, co do przyszłości pana Filipa Kaczmarka, który jest szefem Platformy w Poznaniu, będziemy myśleli jakie następne ewentualne role dla niego przygotować.

 

 

Potrzeby lokalnych społeczności

 

Pierwotnie, szefem naszej kampanii był poseł Jakub Rutnicki, ale ze względu na, tzw. małą katastrofę z eurodeputowanym Jackiem Protasiewiczem, zwiększyła się ilość pracy Jakuba Rutnickiego w sztabie centralnym, musieliśmy go, jako dobrego sztabowca oddać centrali. Naszym szefem kampanii jest teraz Leszek Wojtasiak, który jest znakomitym znawcą tematyki europejskiej ze względu na to, że nadzorował, przez wiele lat, fundusze europejskie w zarządzie województwa.

 

W naszej wielkopolskiej strategii na tę kampanię jest kilka bardzo interesujących rzeczy ze względu na takie naturalne budowanie hierarchii i ważności celów inwestycyjnych i kulturowych jakie stawiają sobie społeczności lokalne w poszczególnych częściach Wielkopolski, będziemy się starali w kampanii dostosowywać. Nasza strategia będzie zbudowana pod kątem tych potrzeb.

 

 

Więcej [WIDEO]: tutaj.

 

 

 

 

Źródło, fot.: tvp.pl, prtsc z tvp.pl

 

 

 


© 2010 - 2012 Rafał Grupiński

Realizacja: Trawka Studio